Return to site

صابون گوگرد علاج

ویژگی های صابون گوگرد علاج

صابون گوگرد علاج مطابق با آخرین استاندارها و فرمولاسیون روز دنیا و با تکیه بر طب سنتی و بکارگیری علم نوین داروسازی تولید شده است. صابون های گیاهی علاج با بهره گیری از بهترین و طبیعی‌ترین عصاره گیاهان خواص اعجاب انگیزی را به ارمغان آورده است. صابون های علاج ضمن بکارگیری عصاره‌های 100% طبیعی و گیاهی موثر در کیفیت پوست و موی سر ، از مرغوب ترین مواد اولیه تولید صابون نیز استفاده شده است. در ادامه با سالم بازار برای معرفی صابون گوگرد علاج همراه باشید.

خواص صابون گوگرد علاج

گوگرد اثر میکروب کشی، قارچ کشی و ضد انگلی دارد. صابون گوگرد علاج حاوی ۱۰ درصد گوگرد می‌باشد و فعالیت ضد میکروبی این صابون کمک شایانی به درمان جوش‌های صورت، آکنه، درمان عفونت‌های قارچی و انگلی پوست و رفع اگزما می‌کند. صابون گوگرد علاج یکی از صابون‌ های موثر در درمان جوش‌های چرکی ، مشکلات قارچی و باکتریایی ، شوره سر ، درماتیت‌های سبوره‌ای و التهابات پوستی است.

یکی از مهمترین فواید صابون گوگرد علاج این است که چربی بیش از حد پوست را از بین می‌برد و به لایه‌برداری هم کمک می‌کند. هنگامی که شما روی پوست خود آکنه و جوش مشاهده می‌کنید، یعنی پوست شما رطوبت و یا چربی بیش از حد نرمال دارد. از آنجایی که این صابون پوست شما را تا حدی خشک می‌کند، در از بین رفتن جوش‌ها و آکنه‌ها و همچنین التهاب ناشی از آن‌ها موثر است. صابون گوگرد علاج از گرفتگی منافذ پوست با آلودگی‌های محیط و چربی زیاد نیز پیشگیری می‌نماید.

صابون گوگرد علاج برای درمان گال نیز مؤثر هستند. هنگامی که موجودات ریز میکروسکوپی در زیر پوست تجمع پیدا می‌کنند، گال ایجاد می‌شود و موجب بروز حساسیت، خارش و التهاب می‌گردد. گوگرد موجود در این صابون نابود کننده این موجودات است و با از بین بردن آن‌ها، گال را درمان می‌کند.

بیماری درماتیت سبوره‌ای در نتیجه رشد قارچ روی پوست بوجود می‌آید که باعث چربی بیش از حد پوست شده و قرمزی و التهاب ایجاد می‌کند. این مشکل پوستی ممکن است در نقاط مختلف پوست از جمله صورت بوجود آید. صابون گوگرد علاج به از بین رفتن قارچ‌ها و درمان درماتیت سبوره‌ای کمک زیادی می‌کند.

روش استفاده از صابون گوگرد علاج

کف صابون گوگرد علاج را به مدت حداقل یک دقیقه به پوست بدن و یا پوست و موی سر مالیده و سپس به طور کامل آبکشی نمایید. برای کسب یهترین نتیجه از صابون های علاج ، مصرف آن می‌بایست به صورت مداوم انجام گیرد. فراموش نکنید که مهمترین نکته در عدم درمان و علاج بیماری های پوست و مو ، درمان کوتاه مدت و ناقص می‌باشد و توصیه می‌گردد که در موارد درمانی دور مصرف را کامل نمایید.