Return to site

صابون ضد جوش و ضد لک ان جی

Add paragraph text here.

ویژگی‌های صابون ضد جوش و ضد لک ان جی

صابون ضد جوش و ضد لک ان جی حاوی عصاره طبیعی گیاهان بابونه، ختمی، سدر، حنا، مغزبادام تلخ، گل همیشه بهار، خیار، جوانه گندم، رازیانه، گلیسیرین، روغن نارگیل، روغن سویا می‌باشد. این صابون با از بین بردن چربی‌هایی که تولید لک و جوش می‌کنند تاثیر زیادی در از بین بردن جوش‌ها و لک‌های پوست دارد و پس از چند هفته مصرف مداوم پوستی صاف خواهید داشت. از اثرات بی نظیر دیگر این صابون خاصیت روشن کنندگی آن است که پوست را درخشان و روشن می کند.

روش مصرف صابون ضد جوش و ضد لک ان جی

میزان مصرف صابون ضد جوش NGدو بار در روز (صبح و شب) توصیه می شود و لازم است کف غلیظ آن را به مدت ۱ تا ۲ دقیقه بر روی پوست مانده و سپس با آب ولرم کاملا شستشو گردد. دوره درمانی این صابون از یک هفته تا ۱۰ روز توصیه می شود ولی بر حسب شدت و تراکم جوش و لک این مدت می تواند تا حصول بهبودی کامل ادامه یابد.

تذکر: نگهداشتن کف صابون حداکثر از ۴ الی ۵ دقیقه نباید بیشتر باشد. همچنین افرادی که پوستشان در حالت معمول خشک می‌باشد ممکن است با استفاده از این صابون شدت خشکی پوستشان افزایش یابد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که پس از استفاده از این صابون از کرم ها و روغن های مرطوب کننده مانند کرم های پاراو، روغن های نوشاد و یا کرم عسل وارنبو استفاده شود.

توجه: صابون ان جی فاقد مواد مضر، زاید و قلیایی اضافی بوده و به همین دلیل صابون ایده ال حتی برای شستشوی روزانه دست و صورت می باشد و موجب لطافت و شادابی پوست شما خواهد شد.

معرفی شرکت سازنده

مرحوم حاج اسماعیل عطار(ناجیان) یکی از رجال سرشناس بازار تبریز واز بنیانگذاران و صاحب نظران علم گیاه درمانی بوده است. وی در سال ۱۳۱۸ شمسی وفات یافته پس از ایشان فرزند برومندشان مرحوم حاج بیوک آقا و سپس نوه ایشان مرحوم حاج جواد آقا راه ایشان را ادامه داده و کامل تر نموده‌اند. اینک خانواده آن مرحوم با اندوخته ارزشمند از تجربیات گذشتگان و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علم نوین گیاه درمانی سعی در ارائه خدمات بهتر دارد.

گروه گیاهی ناجیان (ان جی) با بیش از یک قرن سابقه اجدادی در امر گیاهان دارویی با همکاری واحد تحقیقات توسعه شرکت صابون‌سازی پیروز افتخار دارد همگام با پیشرفت علم گیاهی در جهان اقدام به عرصه صابون‌های گیاهی خود نماید و امیدوار است اشخاصی که از نوعی بیماری مربوط به پوست و مو رنج می‌برند از این صابون ها بهره‌مند گردند. صابون‌ NG اولین گروه از صابون‌های گیاهی صادر شده به چندین کشور بزرگ جهان از جمله ژاپن و چین می‌باشد.